Weet iemand wat dit voor soort poppenhuis is? En hoe ik weer aan dezelfde soort poppenhuismeubeltjes kom?

Ik kreeg op m`n 5e dit poppenhuis voor me verjaardag, ben inmiddels 18 en vond het huis weer bij me vader op zolder.... Alleen zijn de meubels weg/kwijt misschien per ongelukt weggegooit. Ik vroeg mij dus af of ik ergens dezelfde soort meubeltjes krijgen. En voor de mensen die dat kinderachtig vinden voor een 18 jarige, ik speel er heus niet meer mee ik vind het alleen heel leuk om te zien en zo spaar ik ook allerlei soorten poppetjes. En handel ik daar samen met een kennis in. En ohh jahh dit poppenhuis is dus 13 jaar geleden dus ong in 1998 gekocht bij de speelmuis in de middenbeemster. Ik weet niet of het handig is om er bij te vermelden maar ik doe het toch maar :-)

Toegevoegd na 40 seconden:
En weet iemand dan ook nog toevallig, hoe dit soort poppenhuizen heetten?

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik heb het net aan m`n vader gevraagd. Die wist niet meer precies hoe dat poppenhuis heette, maar het was niet bij de speelmuis. Maar bij een speelgoedwinkel toen in die tijd die een meneer runde en die winkel bestaat niet meer :(

Weet iemand hoe dit poppenhuis heet? En hoe ik weer aan zulke meubeltjes kan komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat leuk zeg! Dat je dat nog hebt!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan eens zoeken op marktplaats,

Het beste antwoord

Je zou het natuurlijk nog bij de speelmuis zelf kunnen informeren want ze hebben nog steeds poppenhuizen zag ik op de site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het net aan m`n vader gevraagd. Die wist niet meer precies hoe dat poppenhuis heette, maar het was niet bij de speelmuis. Maar bij een speelgoedwinkel toen in die tijd die een meneer runde en die winkel bestaat niet meer :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat de speelmuis het wel weet als je met een foto er naar toe gaat.