Waar kan je blanco schilderijen kopen waarop je zelf wat kan schilderen/schrijven, tekenen?

Ik ga verhuizen en wil iets van mijn familie meenemen, ik dacht zelf aan dat zij allemaal een schilderijtje zouden maken waarop ze zichzelf helemaal creatief kunnen uitleven maar nu is mijn probleem dat ik niet weet waar ik die blanco zelfschilder, teken of schrijf schilderijen kan kopen. Wie weet hier meer van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de Xenos zijn ze goedkoop, maar wel van goede kwaliteit.

Die van Action gaan na een tijdje lelijke plekken vertonen, is mijn ervaring, en zijn ook slapper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik heb ze bij ACTION gezien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijvoorbeeld bij de V&D. Je zoekt een schilderdoek. (Kijk anders ff op de site naar de maten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de Action, Marskramer, Blokker Leen Bakker, Kwantum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xenos ook volgens mij, en verder inde hobbywinkels. Maar action en dergelijke iswel n stuk goedkoper
anneliez
12 jaar geleden
Kruidvat heeft een heel betaalbaar assortiment in allerlei maten, plus het bijbehorende schildermateriaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De action, heeft veel verschillende maten in deze doeken!
Groot, Klein watje maar wilt. Ik haal ze hier zelf ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikea mischien?
12 jaar geleden
soms bij het Kruitvat en action ook, maar wil je meer kwaliteit ga dan naar v&d of naar een kunstschilderswinkel, leuk idee! veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook Big Bazar en Euroland hebben een heel assortiment.