De combitickets zijn volledige uitverkocht: http://www.pukkelpop.be/nl/tickets/info/
Er zijn alleen nog dagtickets verkrijgbaar voor de zaterdag.

"Alle festivaltickets voor Pukkelpop 2011 zijn e-tickets.
De tickets staan op naam, zijn niet overdraagbaar en kunnen niet worden doorgegeven.
Heb je een ticket gekocht maar kan je toch niet komen?
Je ticket kan opnieuw te koop aangeboden worden, aan de normale prijs, via het officiële omruilsysteem van Pukkelpop. Wij contacteren dan de eerstvolgende persoon op onze wachtlijst."

Er is een speciale omruilkassa op de site, zie deze link: http://www.pukkelpop.be/nl/tickets/omruilkassa/
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, +

Andere antwoorden (1)

Op marktplaats, ik heb vorig jaar nog een week van te voren een kaartje gekocht voor lowlands. maar je moet wel oppassen want je wordt snel bedrogen op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Dat werkt niet bij Pukkelpop, een ticket staat op naam, en dit controleren ze bij de ingang met je ID-kaart of paspoort. Als het niet klopt kom je niet binnen. Ik ben vorig jaar zelf geweest en zag mensen die er niet in kwamen wegens een kaartje gekocht op Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, je moet het nu via een speciale omruilkassa laten doen.