Mag dit ? ivm copyright

Mag je elk willekeurig plaatje / afbeelding bij een winkel laten printen op een doorzichtige sheet om daar thuis een muurtekening van te maken met een overheadprojector?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, omdat je het voor privé-doeleinden gebruikt. Wat niet mag is dat je deze dienst commercieel gaat aanbieden. Copyright gaat over openbaar maken (verspreiden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsof ze daarop letten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was dat de vraag dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, maak je geen zorgen! Als ik er bij de copyshop een stapel bladmuziek doorheen haal stelt er ook nooit iemand een vraag (en terecht). Hier verdienen ze hun geld mee. Het is niet in hun belang om agentje te spelen. En nogmaals: het mag gewoon zolang het voor privé-gebruik. is. Dus er is geen vuiltje aan de lucht.