Bij de boer, vragen of hij nog wat over heeft of bij een fabriek of er nog afgekeurd graan is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
molenaar
12 jaar geleden
dankje wel dit vind ik wel de beste oplossing
hier kan ik mee verder grt robert

Andere antwoorden (2)

Bij een boerengroothandel?

Hoe moeten leken op dit vakgebied (wat de meeste mensen hier ongetwijfeld zijn) dit nu weten?

Wellicht kun je het gewoon direct met een boer overleggen in je omgeving en daar een prijsafspraak over maken.. maar spotgoedkoop zal het dan niet zijn..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht dat ze je bij korenmolen "de otter" in Oterleek verder kunnen helpen.
Dat is een meelmolen in werking.
Anders zou ik het eens op de Zaanse schans proberen of ze daar adressen weten.