Oud liedje dat past bij Miss Saigon

Ik heb een repertoire opdracjt voor kunst&muziek en ik moet een oud liedje zoeken die bij de musical Miss Saigon past. Maar ik kan echt niks geschikts vinden.. Kunnen jullie mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je zou misschien kunnen zoeken op de themata die in het verhaal voorkomen.
-Liefde overwint alles
-Moederliefde is heel sterk
-Uit het oog maar niet uit het hart

B.v. Een moederhart, een gouden hart
Het is niet echt oud, en een enorm smartlap, maar dat is de musical ook.

Toegevoegd na 11 minuten:
Of: Als de dag van toen, houd ik van jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja bedankt! :)
Een nummer dat qua naam past zou ook goed kunnen werken: Billy Joel - Goodnight Saigon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!
Madam Butterfly van Malcolm McLaren, is wel een behoorlijke uitdaging maar ook meteen wel weer een meesterstukje.