Wat is het grootste verschil tussen de Nederlandse en Spaanse cultuur

Hoeveel vergrijzing is er in deze landen per jaar?
Hoeveel baby’s worden geboren per jaar in deze landen
enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Het grootste cultuurverschil (want daar vraag je naar) zie ik in hele andere dingen.

In spanje is het heel gebruikelijk om in een cafe te ontbijten (zelfs voor gezinnen met kinderen).

Avondeten voor 22 uur 's avonds is niet gebruikelijk, dan liggen bij ons de kleintjes al uren op bed.
13 jaar geleden
Ik geloof dat de mensen in Spanje alles lekker rustig aan doen en niet van die stresskippen, zoals Nederlanders, zijn. Ze hebben dan ook een uur per dag (ik geloof van 3 tot 4) een zogenoemde 'Siësta' waarin ze rust mogen nemen, ik geloof vanwege de warmte.