Carnaval in Rio de Janeiro.
Antoni
14 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

Zonsopgang in de "vrije" natuur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 je haalt me de woorden uit de mond...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oooo sorry, was niet de bedoeling :-)
Het licht-gekleurde fonteinenspel in Barcelona
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou het niet zo makkelijk aannemen van mij, maar het is zo dat je éénmaal in je leven bewust zou moeten zien dat je in slaap valt, of dat je wakker wordt... Het is zo´n intense ervaring dat het je hele leven op zijn kop kan zetten...

Dus het bewust in slaap vallen (of als je daar meer van houdt: Het bewust wakker worden)

:-))

Toegevoegd op 25-06-2009 17:17:24
-
En je hoeft er je huis niet voor uit en het kost niets en je krijgt elke dag minstens 2 kansen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe gaat dat in zijn werk dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou je dat dan niet liever zelf willen doen en ervaren, in plaats van dat ik er iets over zeg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bewust in slaap vallen, klink nogal maf. Het in slaap vallen komt wanneer je het het minst verwacht; als ik denk: doe het licht daarboven nou eens uit, val ik echt niet in slaap... Als ik wakker wordt ben ik me maar bewust van de wekker...
De processie met de tienduizenden pelgrims in El Rocio (zuid-spanje) De tour de France. De transhumance in zuidfankrijk waarbij alle schapen en koeien door de dorpen naar een hoger gelegen gebied gedreven worden.(1x per jaar)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Las fiestas de San Fermín in Pamplona, Spanje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een volledige zonsverduistering.

De zonsverduistering die in augustus 1999 in Frankrijk werd gehouden was onvergetelijk!

Verder zou ik graag een goede aardbeving meemaken. Wel buiten, in een gebied zonder bomen, en met goed uitzicht zodat je kunt zien of er golven door het aardoppervlak gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede aardbeving heb ik meegemaakt. Ik was op vakantie in Turkije en stond in een zaal die ze een 'disco' noemen. Ik zat aan de kant en had in eerste instantie niet eens door dat de er een aardbeving was. (had ook de nodige alcohol in mijn systeem) Pas later, toen het nog een stuk heftiger was, realiseerde ik dat het een aardbeving was.. Onvergetelijk! Snel naar buiten gegaan, een open plek opgezocht en me ouders naar buiten laten komen. Zij kwamen met het verhaal dat de plafonlamp zo schommelde dat hij bijna van het plafond afkwam. Heel bizar..
De tour van André Rieu, met dat enorme decor.
Ga er in september heen in de Arena.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind de muziek vreeeessselijk, maar ik heb bewondering voor zijn aanpak en hoe hij vele mensen blij maakt. Ik denk dat je zal genieten daar, veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben helemaal niet klassiek aangelegd, maar dit is gewoon vrolijke muziek...
...En bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is ook niet mijn muziek, maar hoe die man het voor elkaar krijgt, dat verdient veel respect. Ik heb een reportage gezien van zijn optreden in Australie, nou dan valt je mond gewoon open, wat daar allemaal bij komt kijken.
sterren aan de hemel , kunnen ook mooi zijn =)

Toegevoegd op 25-06-2009 20:16:04
sterren aan de hemel , kunnen ook mooi zijn =)

&

de 7 wereld wonderen !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Napels zien en dan....hemelse taferelen met prachtige sterren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het burning man festival in Nevada.

Het meest indrukwekkende evenement dat ik ooit in mijn leven heb mogen meemaken en eigenlijk de enige reden om nog ooit naar de VS te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgende week met duizenden mensen naar Metallica, dat wordt wel tof. Ik denk dat met een uitzinnige menigte naar om een band heen staan onvergetelijk is.
Zo zou ik er een arm voor geven om hier naar te kunnen gaan: http://www.youtube.com/watch?v=99I7gpswhQ4
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met 50.000 mensen Seasick Steve bewonderen is veel mooier!
de kamasutrabeurs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kuikentje dat zich een weg uit het ei pikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, dat Lopendvuurtje;

Het Noorderlicht zou ik graag eens in het echt zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb 1 keer een opening meegemaakt van de olympische zomerspelen. Dat was erg indrukwekkend en onvergetelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonsondergang op Bonaire, een safari en het wild in Kenya, een sledehondentocht in fins lapland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De finale van de WK voetbal..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Great Ocean Road. Waanzinning om te zien. Het is een hele mooie ervaring!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeteldonks Carnaval!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Zomercarnaval in Rotterdam! Echt retegezellig!