Weet iemand de chinese karakters voor 'lieve zus'?

Ik wil graag een schilderij maken voor mijn zus, waar ik in chinese tekens heb willen staan; Lieve zus.

Heb het hele internet afgezocht! Maar word er, jammer genoeg, niet veel wijzer van...

Kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

亲爱的姐姐

http://translate.google.be/?hl=nl&tab=wT#
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pas op met online vertalen, daar komen wel eens hele rare vertalingen uit. Ik zou toch even ga checken bij de afhaalchinees.
Amadea
13 jaar geleden
Als je het vertaalt met http://www.mdbg.net/chindict/chindict.php dan komt eruit: Lieve oudere zus.

Andere antwoorden (1)

De afhaal chinees om de hoek.

Goed voor lekker eten, goed voor sambal-bij, goed voor kleine vertalingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel checken of de mensen die er werken wel echt chinees zijn! Bij ons zijn het Koreanen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, da's wel slim...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt je nou bij de Chinees ook al genept? Haha moet niet gekker worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die rare chinezen ook altijd ;-)