Weet kan je een lichtbak kopen?

Ik ben op zoek naar een lichtbak om te tekenen, overtrekken, ik heb geen zin om er zelf 1 te maken maar weet niet waar ik er 1 kan kopen.

Toegevoegd na 5 minuten:
waar kan je een lichtbak kopen*

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Stap eens bij een drukkerij naar binnen. De tafel die jij bedoeld heet een montage tafel.
Het is (voor drukkerijen althans) een achterhaalde techniek om gebruik te maken van zulke tafels die tegenwoordig alleen nog op de computer plaats vindt.
Misschien heb je geluk en roept men: Neem maar mee.
Misschien voor jouw nog handiger, een Episcoop van bijv. het merk Liesegang. Hierop kan je overtrekken maar ook nog vergroten en verkleinen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kijk eens op Marktplaats, keus genoeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen: probeer een winkel waar spullen voor hobbyisten worden verkocht. De hobby's die ik bedoel zijn schilderen en beeldhouwen. Bijvoorbeeld Swaak in Utrecht, of Schepping in Zutphen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Winkels voor kunstenaarsbenodigdheden zijn dat (zoekt wat makkelijker, misschien).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het valt niet altijd mee om het juiste woord te vinden ;-)
vaak bij hobby winkels zoals "de kwast"
je kan ook een lichtbak kopen bij doe het zelf winkels..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er een gezien in amsterdam op de Rozengracht. Daar zit een tekenwinkel genaamd "van der Linde". ik heb de link onder staan voor u.