In een stoffenwinkel en ook hier en daar nog wel eens op de markt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de markt of in een stoffenzaak. Kleine lapjes (voor bijvoorbeeld patchwork) vind je ook nog wel eens in de foutnituren- of handwerkwinkel.

Wil je kleine dingetjes maken, of goedkoop oefenen, dan zou je ook eens kunnen kijken in bijvoorbeeld een winkel met tweedehands kleding en textiel ; vaak hebben ze heel goedkoop oude tafelkleden of dekbedovertrekken enzo waar je heel leuk mee kunt oefenen, maar waar je met wat fantasie ook nog wel iets leuks van kunt maken.
Of trek je eigen oude lompenzak nog eens open ; daar zit vaak een schat aan leuke lapjes in, als de mouwen, kragen en knopen er af haalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Marktplaats.nl en ook is er iedere week een lapjesmarkt in Utrecht.
Misschien heb je er iets aan, succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bekende zaak is Toetenel met meerdere filialen, die zelfs ook een webwinkel heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Markt, stofwinkel, hobbywinkel, marktplaats.
Of lkapjes stof halen uit kleding en gordijnen di eje neit meer gebruikt

Toegevoegd na 20 seconden:
lkapjes = lapjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar je ´t voor nodig hebt weet ik niet, maar hier koop je hele leuke lapjes stof. Misschien is het wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou hiervoor een advertentie bij de supermarkt hangen. Heel vaak hebben mensen lapjes stof die ze niet meer gebruiken maar eigenlijk zonde vinden om ze weg te gooien.

Ik zelf breng mijn overschotjes altijd naar de kleuterschool waar ze er nog veel plezier aan beleven.