Weet iemand waar ik de documentaire kan kijken/downloaden/kopen: Meester van de beweging?

Dit is een documentaire die gaat over danser en choreograaf, Hans van Maanen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

We hebben voor je gezocht in de collectie van Beeld en Geluid in Hilversum. Deze uitzending van het programma Close up van de AVRO van 3 december 1997 hebben we niet gevonden, maar wel aan aantal andere programma's over of van Hans van Manen. Veel daarvan is te koop. Zoek via onderstaande link bijvoorbeeld met persoon Hans van Manen.

(td)