Theater kan vallen onder Kunst en Cultuur en dan onder overige. Het zou tevens kunnen vallen onder Entertainment en Muziek en dan wederom onder overige.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Theater valt in de categorie voorstellingen en muziekoptredens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder het lage BTW-tarief van 6%. Is momenteel actueel/omstreden want onze regering wil dit tarief in 't kader van de bezuinigingen verhogen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Theater valt in de categorie (linkse) hobby's.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, net zoals steun aan de banken en hypotheekrenteaftrek valt onder rechtse hobby's. +
rose
13 jaar geleden
Zouden de minnaars de knipoog niet zien?
Op dit moment nog onder de noemer cultuur, maar binnenkort wordt het de categorie onbetaalbaar. Vooral als bepaalde figuren orkestleden aanduiden als "toeteraars'en er mensen zijn, die theater en aanverwante kunstuitingen aan duiden als "linkse hobby's ", zal al het mooie dat de mens te zien en te horen krijgt wel snel verdwijnen.