is er wel eens iemand geweest die de hele chineese muur heeft afgelopen?

deze muur is zo lang.. ik vraag me af of iemand hem wel eens helemaal gelopen heeft ,net als bij een pelgrimstocht of zo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wauw...

Het beste antwoord

eem engels paar heft dat gedaan

Toegevoegd na 1 minuut:
ze deden er 167 dagen over en liepen 30 mile per dag

Toegevoegd na 1 uur:
voor een verslag van hun trip kijk op deze site
http://www.primaljourney.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gezien het feit dat het ding 6.500 km lang is lijkt het me sterk dat iemand hem ooit geheel gelopen heeft.

Daarnaast is de muur op veel plaatsen zwaar beschadigd of zelfs afgebroken. Daarom mag er op sommige stukken niet meer gelopen worden en kan er op andere stukken niet meer gelopen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heden ten dage is dat niet mogelijk, aangezien de muur op diverse plekken beschadigd is, of verdwenen,en de muur is 6400 kilometer lang, en helaas kan ik niemand terug vinden, die de muur in zijn geheel heeft afgelopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De muur bestaat inderdaad niet meer volledig en is op heel veel plaatsen ontoegankelijk.
Men mag ook zo maar niet over een muur spreken : tijdens de verschillende dynastieën is de muur vele keren verlegd.
Er is nog wel de klassieke hoofdmuur , maar er zijn talloze vertakkingen die ergens nergens uitkomen.
Onderstaand kaartje geeft daarover duidelijkheid ( niet alles wat er op staat bestaat nog)