Wie kent er een gedicht die hierover gaat ?

een gedicht die past bij het boek "lieve leugens"
hier over gaat het boek ;

Thema’s:
• Gevangenis
• Adoptie
• Moord
• Moeder
• Leugens

Motieven:
Leugens: Ellen raakt verstrikt in al de leugens die haar moeder vertelt. Steeds weer opnieuw weet ze niet meer wat ze moet geloven en wat er is gebeurd omdat haar moeder zo veel liegt/verzint.
Dromen: Je leest vaak dromen van Ellen. Deze dromen komen dan later in het verhaal weer terug maar dan in de werkelijkheid, ze worden later als het ware uitgelegd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt misschien op google gedichten intikken en dannkrijg je heel veel gedichten sites en daar kan je dan weer op thema zoeken: bijvoorbeeld moord.