Kan iemand mij iets vertellen over bepaalde steden ivm evenementen?

Ik moet voor mijn buitenlandse stage 's werelds grootste evenementen bestuderen. Met name de organisatie.
Ik heb de keuze uit de verschillende steden :

Boston
Vancouver
Virginia
Canberra

Weet iemand een groot evenement in periode augustus tot oktober 2011 in een van deze steden en wat voor een soort evenment is dit dan ?

Alle hulp is welkom. Ik weet echt niet wat ik moet kiezen.

Het mogen feesten zijn als Olympische Spelen, Defqon.1, Nijmeegse vierdaagse, Love parade, kortom alles is prima.

Bvd !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke voorbeelden, voor de olympische spelen ben je lichtelijk aan de late kant voor Vancouver, de Nijmeegse vierdaagse vind je niet in de genoemde steden, de Love Parade is (waarschijnlijk) overleden sinds afgelopen zomer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat waren de eerste grotere evenementen die me te binnen schoten.

Het beste antwoord

In Boston is een groot filmfestival in september, zie link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je in Google "events plaatsnaam 2011" intypt kom je een heel eind denk ik. Ik kwam in Vancouver bv op outdoor games beauty contest finals etc.