Je kunt bij voorbeeld ook afkorten als b.v.
O.i.d. is of iets dergelijks.
Andere voorbeelden van afkortingen zijn idd voor inderdaad
en iig voor in ieder geval
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar komen ign (in godsnaam) die belachelijke minnen vandaan??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goede vraag, is reeds diwijls een vraag over gesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zo'n vermoeden dat de minnen komen omdat het antwoord ruim na de andere twee al goede antwoorden gegeven is.
Ik heb niet gemind, maar kan wel begrijpen dat sommigen het doen, als het goede antwoord er immers al staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik heb zo'n vermoeden dat deze minnen gegeven worden door mensen ( nou ja ) die alleen daarvoor GV frequenteren en er verder niets aan toe bijdragen.
Als dat zo zou zijn Cath en de mods maken gebruik van hun recht om dubbele antwoorden te verwijderen, zou GV nog geen 25% van zijn momentele volume hebben.

Andere antwoorden (4)

of iets dergelijks
itsme
13 jaar geleden
of iets dergelijks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NL : of iets dergelijks
EN : Object Identifier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o.i.d. = of iets dergelijks.
Je mag ook zeggen: ofzo.