Waar kan dit nummer vandaan halen?

http://fiesta-game.com/?pub_id=2284&ce_cid=003OkNbemrLJ3UoDpU5HJkmGK9000000

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (1)

je kunt er een Torrent van zoeken. en als dat nou helemaal niks oplevert. dan is er nog altijd dit programma :)

hiermee haal je gewoon het liedje(al het geluid) onder het filmpje vandaan. van Youtube.
ff zoeken op youtube, en de Url in het programma zetten (de kwaliteit selecteren) en hoppa, je hebt het als Mp3.

heel klein programma, en heel makkelijk te begrijpen.
(link staat onderaan)
het is de Free-youtube-to-mp3-converter van Dvdvideosoft

Succes!