is er een afkorting voor in ieder geval?

hoi allemaal. ik zat net te msnen, en toen moest ik in ieder geval typen, ik vraag me meestal af, of er een afkorting is voor in ieder geval. want i.i.g komt me zo onbekend voor.

B.V.D inge moers.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
11.9K

Antwoorden (7)

i.i.g. is in ieder geval gewoon goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Potver, je was me net voor ;) +
i.i.g. is het toch echt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het jou niet bekend voorkomt, dan kun je misschien beter "in elk geval" gebruiken. De afkorting daarvoor is i.e.g.
Amadea
13 jaar geleden
Volgens deze bron is het voor gsm-verkeer, en dus waarschijnlijk ook voor msn, gebruikelijk om de puntjes weg te laten. De afkorting wordt dan IIG.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook wikipedia geeft iig zonder puntjes...
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iig

Waarom zou je er puntjes tussen plaatsen? Dan kan je het beter voluit schrijven...