Weet iemand voornamen die het volgende (zie toelichting) betekenen?

Vriend(in)
Jacht
Geschenk
Hond
Trouw
Beschermer/Bewaker

Hoeft niet allemaal in 1 betekenis natuurlijk ;) Het gaat om een bruine meisjeshond

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Vriendin=Molly
Jacht=Deanne
Geschenk=Dolly
Trouw=Fay
Bewaker=Alejandro

Hond heb ik niet kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met deze link kun je een heel eind komen. Je kunt een thema intoetsen en de namen rollen eruit.
Succes

Toegevoegd na 50 seconden:
En het maakt niet uit dat het voor een hond is!! Als hij maar naar zijn naam gaat luisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Argos

Toegevoegd na 5 minuten:
Argos is in de Griekse mythologie de hond van Odysseus.
Deze hond is zeer trouw. (Wel een triest verhaal eigenlijk, maar een mooie naam)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amie = vriendin
13 jaar geleden
Misschien vind je hier wat je zoekt:

http://www.of-kimberlys-pride.com/hondennamen.htm