Wat is het liefste woord dat ooit iemand tegen je gezegd heeft?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Taal
1.4K

Antwoorden (14)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, ik wil.
Dat waren voor mij de liefste woorden op de mooiste dag van mijn leven in het gemeentehuis, door Coby.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pappa is een hele grote lief!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
goedso...(speciaal met een ''s'')..oohhh memories.....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
aaaaaaaaaah.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vijf woordjes in de liefste combinatie:
mamma ik lief jou zo...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wauw, knap toch hoe kinderen zelf de mooiste zinnetjes kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
MAMPJE !!! Een naam die ik met veel trots draag, het voelt als meer dan gewoon maar een mama.

Vooral als ik zoals verleden week post krijg van mijn 26-jarige zoon, gericht aan Mampje, en dan het adres :-)

Verder moet ik me op mijn eigen pc inloggen als Mampje, want die heeft mijn dochter geinstalleerd.

Er zijn heel erg veel moeders die mama genoemd worden, of ma, of wat dan ook. Maar zover ik weet ben ik de enige (en de liefste) Mampje van de hele wereld :-)))
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Engel

je bent een Engel...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Puber ;) Wanneer mijn vriend dat zegt terwijl hij me lief in m'n ogen kijkt en daarbij soms zachtjes in m'n neus knijpt... dan smelt ik helemaal...