veranderen, aanpassen of bewerken. Allemaal een beetje hetzelfde.. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juist Luna ;-b, pluspunt voor jouw

Andere antwoorden (3)

UItgeven of monteren, dus iets klaarmaken of voorbereiden voor publicatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Edit = Bewerken. In de praktijk betekent het meestal `veranderen` en `aanpassen`.

Edit = Actie waarbij bepaalde instellingen veranderd worden in een audiofile of midibestand. Ook het veranderen van de voorgeprogrammeerde instellingen van synthesizer of effectapparaat.

Edit is ook een Hongaarse meisjesnaam. Het betekent `gezegend, oorlog`.