Is er een site waar je op de betekenis kan zoeken en die dan het bijpassende trefwoord voor je zoekt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee. maar je kunt het altijd via google of goeie vraag proberen. de reden waarom dit niet zo is is omdat er anders voor alle mogelijke definiëringen een trefwoord toegevoegd moeten worden, en je kunt een omschrijving op oneindig veel manieren geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat klopt! +1
Maar ik heb het regelmatig dat ik de omschrijving wel weet maar niet op het woord kan komen..
Wat je bedoelt is een omgekeerd woordenboek. Die bestaan wel dacht ik, maar op dit moment kan ik er geen vinden die online is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'mogelijk wikipedia?