Wat wordt bedoeld met dit woord in de volgende Engelse zin? lees uitleg aub

Het gaat om dit stukje ' player bases limited by...'. Wat wordt bedoeld met player bases? Alvast bedankt

With the increased competition and with player bases limited by the 2006 UIGEA, it has gradually become imperative for online poker rooms to take advantage of every conceivable market segment

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Het heeft te maken met de beperkingen op gokken die zijn gelegd op bepaalde landen. Dus player base wil zeggen het land of territory waaruit een speler deel neemt in gokken bij poker. Je mag niet vanuit alle landen gokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

"player bases" heeft te maken met de hoeveelheid spelers per site dat is toegestaan. Daarom moeten poker-sites alle moeite doen om de juiste spelers (degene die het meest uitgeven) naar hun site te lokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie bovenstaande antwoord, het enige juiste. toch bedankt voor je input!