Spoed cursus frans nodig, waar gratis te vinden?

Ik ga morgen naar frankrijk maar ik ken geen woord frans, nu wil ik graag binnen 1 dag nog snel even een beetje frans leren om een gesprek aan te kunnen knopen met mensen.

Waar kan ik gratis franse woorden vinden/of een gratis online spoedcursus

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis franse woorden?? Op deze site zijn genoeg franse woorden te vinden. Succes :)
http://www.lequipe.fr/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een insteekmodule voor in je achterhoofd? Jammer dat je 100 jaar te vroeg geboren bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar had je eerder aan moeten beginnen. En als hadden komt is hebben te laat. Ik zou lekker gaan inpakken, anders kan je "goedemiddag", en "één stokbrood" en "ik vind je leuk" in het Frans zeggen, maar ben je de helft van je spullen vergeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Du vin, du pain, du Boursin om bij een kruidenier uit te komen. Voulez vous coucher avec moi voor de horizontale dienstverlening, ik denk dat je dan al een aardig woordje Frans spreekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL: Horizontale dienstverlening :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je moet ook nog je armspieren trainen voor je
vakantie?? Lekker relaxed.

Antwoorden (4)

Op onderstaande site bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even langs de a.n.w.b.lopen en daar een vertaal boekje halen frans-nederlands
daar staan zinnen en woorden in die je op je vakantie adres kunt gebruiken en zo heb je onderweg wat te leren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
witteboekenwinkels hebben ook vaak boekjes frans op reis, met standaard vakantiezinnen
13 jaar geleden
Het lijkt me rijkelijk laat voor een spoedcursus. Als ik jou was zou ik een boekje "Wat en hoe" kopen bij de boekhandel. Daar red je jezelf prima mee op vakantie. Ennuh... volgend jaar dus wat eerder plannen om woorden te gaan leren.