Hoezo betekend een middelvinger opsteken f*ck you?

Ik hoorde laatst dat dat dit betekende . Ik haal dat er zelf niet uit met dit gebaar ? Een ander gebaar met beide de handen met je wijsvinger door je duim en andere wijsvinger haal ik dat er wel uit , maar waarom betekend dat hetzelfde ?
Eerder dacht ik altijd dat dat betekende moord op iemand , alsof een mes door de hand gaat , maar dat bleek anders te zijn

2 jaar geleden
in: Taal
2.3K
Castle
2 jaar geleden
F*ck You is naar mijn mening zoal raar. Waarom zeg je tegen iemand "Ne*k Jou".
Siri1995
2 jaar geleden
Hahaha , goeie ,
Dat hebben de Engelsen verzonnen , zal het zelfde wel betekenen in het Nederlands wat u net zegt

Antwoorden (1)

Een opgestoken middelvinger lijkt op een stijve penis. De hand er omheen vormen dan de balzak.
Daarom is met dat gebaar de boodschap wel duidelijk.
Siri1995
2 jaar geleden
Hahaha
Dat had ik er in eerste instantie niet uitgehaald , maar nou haal ik het er wel uit