Engels en Spaans zijn 2 wereldtalen, dus deze 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt! plus 1.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep +
De taal der liefde.

Helaas niet voldoende, maar ik denk dat het wel de overhand heeft...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meest gesproken taal ter wereld is Mandarijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Toch wel gepeld en zonder pitjes he?
Een dirigent zei ooit: Muziek is de enige taal die iedereen op aarde begrijpt. Vond ik wel mooi.

Maar anders inderdaad chinees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi +.
Ha, die Jurgen555;

Dat is een kwestie van definitie: als je uitgaat van de moedertaal is dat voor de meeste mensen op de wereld Mandarijn, maar als je bedoelt in welke taal de meeste woorden en zinnen worden uitgedrukt is dat zonder meer Engels.