Is twaalf het enige Nederlandse woord waar niets op rijmt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
20K

Het beste antwoord

zeventig

Toegevoegd na 7 minuten:
Andijvie

Toegevoegd na 9 minuten:
wulps,
vijftig,
stolp,
slordig,
nieuws,
ordner,
turbo,
zesde,
wereld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nog geen zeventig en hou niet van andijvie.
Ik ben levendig en iedereen kan mij zien. Ik zie haar wulpse gedrag hou van haar gulzige lach. Ik wil haar lijf dichtbij me, neem haar naar huis ga geen vijftig rijden. En je kunt dit onder een stolp zetten
Ik zie de toekomst je kan nooit mijn glazen bol pletten. En ze noemen mij onnozel en zeggen je bent te slordig. Ik ben geen varken en toch houd ik nooit mn knor dicht. Schrijf dit maar op in je ordner kneus ja je wordt nerveus.
Want nu is mijn leven turbo moet naar mijn zesde versnellen
Mn mind is een grote blur bro maar toch een wijze les te vertellen
Want als de wereld aan je twijfelt en zegt dat je niet rijmen op herfst kan
Zeg je kerel taal is eigenlijk wonderbaarlijk als de kerstman

Andere antwoorden (10)

Nee. Herfst is ook niet geliefd in rijmpjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat dacht je van 'douche'?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lastigste rijmwoord is waterfiets. Daarop rijmt niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
baf een giraffe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou zit je toch wel te maffe,dus dai is een beetje van het onaffe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat super gevonden Moolkeesje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dat spreken we uit als giraf, dus al klinkt het laf, dat rijmt gewoon op graf en straf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier scheidt Marleen het koren van het kaf. Dan zeg ik toch gewoon maf & onaf en verlaat dit item op een draf.
- zilver
- dokter
- auto

meer kon ik er even niet bedenken,maar er zijn dus zeker meer woorden waar niet mee valt te rijmen.

hier nog een leuk artikeltje over rijmloze woorden: http://www.onzetaal.nl/nieuws/rijm.pdf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gestichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zal ik niet voor zwichten. Zeiden mijn 3 nichten in even zovele berichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezichten en plichten en geen neven maar wel nichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar lang niet elke nicht is een groot licht,,je hebt er bij,da's geen gezicht,zo'n lichtgewicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik fiel duf onlangf van mijn miniftep,
Fandaar dat ik geen foortanden meer heb.
Maar jij vindt fteppen blijkbaar ietf fpefiaalf.
Maar ja, je bent tenflotte ook paf twaalf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hafdsfikke liefff!
Weesp
Weliswaar een plaatsnaam, maar toch...