At betekent de uitdrukking the sun always sets behind you on Miami Beach?

Quote uit de film Bohemian Rhapsody, waar Freddie Jim Beach herdoopt in Miami. Deze reageert met bovenstaande zin waarop Freddie gniffelt maar de rest hem niet snapt.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Taal
1.4K

Antwoorden (1)

Dit is geen standaard Engelse/Amerikaanse uitdrukking.
Maar het lijkt me een sexueel getinte grap, waarbij 'the sun sets behind you' hint naar 'van achteren nemen' of anale sex.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ daar zul je wel eens gelijk kunnen hebben.
Farrokh Bulsara die sedert 1972 de naam Freddie Mercury aannam was biseksueel en stierf in 1991 aan de gevolgen van aids. Maakte hij een dag voor zijn overlijden officieel bekend.
Jim Beach wordt door Freddie omgedoopt in Miami.
Dus wordt de hele naam: Miami Beach
Dat Freddie Mercury homoseksueel was werd al vermoed, maar biseksueel wist alleen Jim Beach met zekerheid. Jim Beach was de advocaat en manager van de groep Queen.
No, we cannot keep calling him "Jim Beach." No, that's absurd, not to mention, unspeakably boring. - Miami. - (CHUCKLES) From now on, I dub thee "Miami Beach." The sun always sets behind you, doesn't it? On Miami Beach. Hmm, right. Hierbij de link met het totale script van de film Bohemian Rhapsody (2018)
https://www.springfieldspringfield.co.uk/movie_script.php?movie=bohemian-rhapsody
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De Minner is waarschijnlijk gechoqueerd door het antwoord dat het waarschijnlijk een seksueel getinte opmerking kan zijn.