lesboek: taalcursus hongaars 5e druk 2016, welke druk nodig als antwoordenboek? (uitgesproken hongaars)

ik heb het idee dat het lesboek Taalcursus hongaars 5e druk 2016, niet past bij het uitwerk/antwoordenboek (uitgesproken hongaars) 3e herziene druk 2012.

Toegevoegd na 46 seconden:
wie kan mij helpen, uitgever weet het niet

6 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (1)

Voor het antwoordenboek dat bij de lesboek: taalcursus hongaars 5e druk 2016 hoort, heb je ook de 5e druk nodig. Dit antwoordenboek is uitgesproken in het Hongaars.
Bronnen:
2 maanden geleden