hoe kan ik mijn nummer telefoon privé maken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Taal
2.7K
TurfGraver
7 jaar geleden
Hangt van toestel af.

Antwoorden (2)

Met je huistelefoon door *31*en dan het telefoon dat je wilt bellen te toetsen
met je mobile door #31# en dan het nummer dat je wilt bellen

Zie ook de link
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Let wel, dat is voor eenmalig anoniem bellen.
Overigens blijft een anoniem beller bij mij ook anoniem (ik pak niet op). ;p
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klopt turfgraver, en ik ben het met je eens, ik pak ook vaak niet op.
je drukt op contacten dan druk je op de rechte kant zie je die 3 puntjes en daarna ga je naar instellen daar zoek je verder naar oproep en dan naar extra instelling en daarna ga je naar beller id druk je daar op daarna kan je kiezen wat je wil als je iemand wil bellen

Toegevoegd na 5 minuten:
iemamd bellen bedoel ik dat je nummer wil verbegen of dat je wil laten tonen