Ja, zeker en vast!
Denk maar aan naar beneden kijken, zenuwachtig worden, rond kijken, soms een beetje zweten, aan je oor of neus krabben, ...
Kortom, aan een heleboel zaken ;D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja,er zijn verschillende kenmerken waaraan je kan zien (vermoeden) dat iemand liegt. Bijvoorbeeld: krabben aan de neus,naar beneden kijken,héél veel details over een verhaal vertellen,friemelen met iets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was dat maar waar.... Maar er zijn mensen die heel goed kunnen liegen, en je daarbij recht in je ogen kijken... en er zijn ook mensen die het niet kunnen zonder enorm te gaan blozen...
Bij sommige mensen zie je het dus wel, en bij anderen niet... mag jij raden welke daarvan het vaakst liegen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet per defenitie, psychologen hebben er theorieen over bijv: naar boven kijken betekent dat je iets verzint en naar beneden betekent dat je in je herinniring graaft (of het was andersom) maar dit soort hypotheses zijn niet waterdicht en een leugen decector kan ook worden omzeilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij kun je het alleen bij pinokio zien en bij de rest is het maar de vraag
er zijn genoeg mensen die door de zenuwen {bij een sollicitatiegesprek bijvoorbeeld}verschillende trekjes uiten maar die hoeven dan nog niet te liegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja je kan het op verschillende manieren merken ze friemelen aan iets kijken steeds in de rond ze kunnen zenuachtig worden of worden rood ze kunnen zenuwachtig praten kunnen niet stil zitten of staan maar er zijn ook mensen die het heel goed kunnen verbergen en die hebben dan "masker" op maar zulke mensen liegen dan heel erg vaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als normaal iemand altijd de waarheid spreekt en die liegt dan is het te zien, maar iemand die altijd liegt is er geen verschil tussen.