Waar kan ik iets laten vertalen in het Armeens?

Ik heb al contact gehad met diverse taalbureau's in Nederland, maar ik krijg nergens een vertaler Armeens te pakken. Weet iemand een (open) forum of iets dergelijks waar ik mijn vraag wellicht kan stellen? Ik hoef maar 4 woorden vertaald te krijgen, maar translate.google geeft 2 volledig andere zinnen (woorden los vertalen is compleet anders dan de hele zin invoeren). Het gaat om 4 woorden voor een tattoo, dus moet wel goed vertaald worden.

Ik hoop graag een reactie te krijgen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Taal
2K

Het beste antwoord

In Den Haag zit een Armeense culturele vereniging, genaamd Abovian.

Neem eens contact op met deze vereniging. Gegarandeerd dat daar mensen zijn, die het voor je kunnen vertalen. Willen ze vast ook wel voor je doen, omdat het immers direct verband houdt met de Armeense taal/cultuur.
AlphaLimaSierra
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thanks, ik zal ze meteen even mailen!