Op deze illustratie is te zien hoe een bron ontstaat. Dat is de juiste zin als je bedoelt dat daarop is weergegeven op welke manier in de vrije natuur een waterstroompje ontspringt.
Je kunt dat niet "in" de illustratie zien, tenzij het een abstracte afbeelding is en je bedoelt te zeggen dat er van alles in te zien is maar met een beetje fantasie ook hoe iemand erbij komt om iets als plek om informatie vandaan te halen te gaan gebruiken.
Amadea