Wat is een motorwinkelwagen?

In mijn lesboek 'wegwijzer in het verkeer' heeft de schrijver het over motorvoertuigen, waaronder een motorwinkelwagen valt,

Mijn vraag is wat is en motorwinkelwagen en hoe ziet dit eruit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Taal
2.9K
ronron1212
10 jaar geleden
kijk hier eens
https://www.google.nl/search?q=srv+wagen+prijs&tbm=isch

Het beste antwoord

Het woord motorwinkelwagen bestaat niet (Google er maar eens op).
Bedoeld wordt het gemotoriseerde voertuig dat (vroeger) de boodschappen aan huis bracht, zoals de “SRV-wagen”.
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Danjewel!