wat is de collectieve naam voor bouwmateriaal zoals badkamers, keukens en een toilet?

Het betreft hier alleen de dingen die je niet zo 1,2,3 kunt veranderen. Dus als je een huis kaal opleverd zitten deze dingen er al wel in.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Taal
1.5K

Antwoorden (2)

bedoel je het sanittair in de woning
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
vaste voorzieningen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jammer voor jou en voor mij :)
De keuken valt wel onder het sanitair.
http://www.limburgsenergiehuis.be/artikel/sanitaire-voorzieningen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De keuken valt eronder volgens het Limburgs energiehuis... Maar in verschillende (online) woordenboeken, encyclopedieën e.d. kom ik de keuken niet tegen in definities van sanitair.
Het is een twijfelgevalletje :-) Misschien valt het er in België onder? (die website is van een instelling uit België; ik ben Nederlandse)