Dat wordt niet letterlijk maar figuurlijk bedoeld. Hij of zij schrijft zonder moeite hele verhalen, schudt het zomaar uit de mouw. Heeft geen last van een 'writer's block' maar gaat zitten en schrijft meteen.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die tekst moet dan wel van goede kwaliteit zijn. Van iemand die snel, maar kwalitatief slecht schrijft, zeg je niet dat die over een vlotte pen beschikt.
Dat iemand een prettig leesbare schrijfstijl heeft.