Welke manieren zijn er om 2 talen tegelijk te leren?

De ene taal wil ik versterken / verbeteren en de andere taal is een nieuwe vreemde taal.
Dus in combinatie profiteren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Taal
1K

Het beste antwoord

Stel, je wilt je Engels ophalen en je wilt daarbij Deens leren. Dan vertaal je het Deens in het Engels in plaats van in het Nederlands en het Engels vertaal je in het Deens in plaats van in het Nederlands.
Je zult ook wel ergens een Engels/Deens en Deens/Engels woordenboek kunnen kopen (of om welke talen het ook gaat) En misschien kun je dan via bijv. een Engelse (enz.) universiteit een schriftelijke cursus Deens volgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste MevrouwvandeBerg, bedankt voor het mooie antwoord. maar kent u ook goede leermethodes?

Andere antwoorden (1)

schriftelijke cursus volgen, kun je op eigen tempo en niveau uitzoeken