hoe heet een omgekeerde gangbang, dus een man met veel vrouwen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Taal
4.3K

Antwoorden (3)

als het goed is is het een orgie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heet ook gewoon een gangbang:

"Een gangbang is een situatie waarin één individu, een man of een vrouw, gelijktijdig of achtereenvolgens seksuele betrekkingen met meerdere mannen of vrouwen heeft.

De term was oorspronkelijk op groepsverkrachtingen van toepassing, en verscheen ook in de pornografie, maar de laatste jaren wordt het ook toegepast op consensueel seksueel gedrag. Het bestaat als gespecialiseerde vorm van groepsseks, en is voor sommige mensen een seksuele fantasie.

In de praktijk betreft een gangbang veelal een vrouwspersoon, die achtereenvolgens een kleiner dan wel een groter aantal mannen ontvangt. Er zijn zelfs recordpogingen en manifestaties op dit gebied ontplooid; zo is momenteel het record in handen van de Amerikaanse Lisa Sparxxx, die in 2004 in Polen 919 mannen "ontving" in 24 uur."
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bang ? maar ga je gang !!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Pelle, zoals Gast 167713 het omschrijft heet het in Nederland inderdaad gewoon Gangbang. Wil men de nádruk leggen op de omgang van één man met meerdere vrouwen dan gebruikt men vaak de vertaling van de Engelse benaming: Reverse Gang bang, dus Omgekeerde Gangbang. Ik zet er wel een + bij.
De simultaan-prestatie die in de vraag gesuggereerd wordt zal vrijwel uitsluitend voorkomen in de fantasie van de minder potente (normale!) heren.
Dit natuurlijk vooral omdat de essentie van het fenomeen gelegen is in het feit dat het hele circus zich in (zeer) korte tijd moet voltrekken.
Waarschijnlijk is dat verschijnsel zo zeldzaam dat het niet de moeite is om er een aparte naam aan te besteden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Rene, dat laatste lijkt mij een heel plausibele reden.