Ik wil graag de tekst: "Live the life you love, Love the life you live." Laten vertalen in khmer script. Waar kan ik dit laten doen?

Vertalen van Engels naar Khmer script

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
2.4K

Antwoorden (1)

Dit kan je gewoon op je computer doen!

http://www.khmerculture.com/ek/

Daar vertaal je het meteen van Engels naar Khmer. Het probleem is wel dat het je woord per woord zal moeten vertalen, aangezien het niet zo geavanceerd is..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die site heb ik inderdaad gevonden... Ik ben alleen bang dat de zinnen dan niet kloppen, wanneer je het letterlijk vertaald... De grammatica en zinsopbouw zijn in het khmer namelijk vaak heel anders
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap je punt, ik heb het zelf ook ingevoerd, maar als je het woord per woord doet, krijg je wel een antwoord, dat zelfs redelijk past! Heeel misschien, kan je een tattoo shop raadplegen, aangezien deze tekens in het Khmer kunnen maken en zich er soms, wat meer kunnen orienteren op dit gebied. Het makkelijkste is natuurlijk een tolk inschakelen, maar dat kost wel geld, en misschien is het uw doel niet waard.. Succes!