Waar plaats je de voetnoot van een bronvermelding na een citaat?

Dit is de zin en ik wil hier graag een bronvermelding (extra informatie over die eigenaresse en de kidscblub) aan toevoegen: ‘Ik hoorde via via over het fenomeen groupon en ben gaan researchen. God zij dank dat ik die stap heb genomen, dit gaf mijn bedrijf een enorme populariteit boost’ Aldus de eigenaresse van de Kidsclub.

Moet de voetnoot dan na de laatste aanhalingsteken? Of achter 'Kidsclub.'

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
3.6K

Antwoorden (1)

De voetnoot plaats je na de vermelding over degene die de uitspraak deed. Want anders verwijs je eerst naar de bron, en geef je vervolgens nogmaals aan wat de bron is.
Amadea