Hoe schrijf je dit adres goed als het naar China moet worden verstuurd?

Ik moet wat terugsturen naar China van eBay, maar ik weet niet hoe je het adres correct neerzet. Ik las ook dat het handig zou zijn als ik het adres ook in chinese letters erbij zou zetten.
Het adres is:

nie bin
beijingshi, chaoyangqu, chaofengjiayuan, chaofengjiayuan, 15 haoyuan, 10 haolou, 1 danyuan, 102 shi
china
Phone: 13161257466

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
11.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
google vertaler? en dan tekenen of uitprinten en het er met pritt erop plakken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me een heel slecht idee. Naast dat het onnodig is om het om te zetten naar chinese tekens is het ook nog gevoelig voor fouten, aangezien google translate niet altijd feilloos werkt.

Antwoorden (1)

Ik heb dit gevonden:
Room 201,No.34,Lane 125, XiKang Road (South),HongKou District Shanghai

Dus van klein naar groot, maar van rechts naar links.