Wat is een boo boo hand?

Bij Jackass doet Bam lijm op z'n hand en dan zegt zijn moeder: Not on your boo boo hand. Wat is dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.9K

Antwoorden (3)

De hand waarmee je na het toiletteren je billen schoonveegt.
Amadea
12 jaar geleden
IK herken dit als "goeie handje".
Wanneer wij , toen ik nog erg jong was , familie en vrienden een hand moesten geven dan moest dat met "je goeie handje "waarmee dus de rechterhand bedoeld werd.
12 jaar geleden
Het woord boo boo wordt in ontzettend veel uitdrukkingen gebruikt en heeft veel betekenissen.

Zei ze hand en niet head?
Boo boo head - zo voelt je hoofd met een enorme kater
Boo boo lips -hele dikke lippen
Boo boo bama - weed