Wie kent er internet radiostations waar Afrikaans wordt gesproken?

Het lijkt me leuk om er eens naar te luisteren. Ik ben benieuwd of ik het kan verstaan.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Taal
2.1K

Het beste antwoord

http://www.radiopretoria.co.za/
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, ik kan het verstaan. Er is nu sport op geloof ik :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha oke zit niet te luisteren zou het niet weten. Heb 2 collega's uit Zuid-Afrika weet dus dat het niet altijd even gemakkelijk is om te verstaan maar met handen en voeten erbij lukt het meestal wel. Maar ja heb je zo weinig aan bij de radio.... haha

Andere antwoorden (4)

Het werkt echt! Leuk!
Antoni
15 jaar geleden
je kan ook even naar deze link kijken.
daar staan er ook nog een paar goeie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ken je Winamp?
Voer in het Shoutcast Radio gedeelte de zoekterm Afrikaan in. Je vindt dan 4 zenders:

Uitsaaines1
Uitsaaines2
Radio Suid Afrika
Radio Namakwaland

Plezier
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Radio Pretoria is heel erg leuk en het is bijna niet te geloven dat je je een radio programma kan ontvangen op zo`geweldige afstand van Nederland. Nu ook nog even vragen hoe men daar leeft is er ook een vorm van crisis. En wonen er nog veel blanke Zuid-Afrikaners daar??