Welke Engels variant is het minst streng?

Er zijn vele varianten waarvan Brits Engels, Amerikaans Engels en Australisch Engels wel het grootste zijn.

Welke variant zal het meeste goedkeuren qua grammatica en spelling in bijvoorbeeld Word?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Australisch. Ze hebben daar vele varianten. Maken zowat van elk woord weer een ander leuk woord. Feitelijk willen ze er een eigen taaltje van maken. Een brekkie is bijvoorbeeld een breakfast. Ik denk dat Amerikaans Engels daarna komt en dan het formele Engels qua strengheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Amerikaans engels! Maar alsnog als het fout is is het fout. Maar amerikaans engels heeft meerdere varianten van hoe een zin gestructureerd kan worden.