Dat vraagteken mag er wel af. Dit is het enige goede antwoord, zie ook de persberichten die je krijgt als je googled op Larenaar. Spelling is ook correct.

Andere antwoorden (12)

Nederlander
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Larenees? Larens?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Lareen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Larense

Toegevoegd na 5 minuten:
En de bron der bij uit media
http://www.6fm.nl/nieuws/23496/wat_vinden_gooische_vrouwen_zelf_van_de_serie?.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op onderstaande site staat dat een inwoner uit Laren zowel Laarder als Larenaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een rode broeken bal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lariekoek? :P

Oke, even serieus: Larenaar? Maar dit bepaalt jou dorp zelf. En zo niet. Dan maken de inwoners er een gewoonte van een bepaald woord er voor te zeggen.

Toegevoegd na 40 seconden:
of larener :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Diegene die uit Laren.
(komt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gooise vrouw :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij een Larenaar...