Hoeveel milliseconde mag een tekst maximaal in beeld staan wil het nog een subliminale tekst genoemd worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Bij film zou ik zeggen, 1 frame (beeldje), en met 24 beelden per seconde komt dat afgerond op 42 milliseconden. (Soms is 42 dus inderdaad een antwoord :) )

Bij een langere tijd ga je de tekst bewust zien.
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben nog niet helemaal tevreden over dit antwoord, maar ik kan mij er tot op een bepaalde hoogte wel in vinden. Op een computerscherm zit het weer anders want daar krijgen we ook te maken met de verversingsnelheid o.a van de pc.
In ieder geval bedankt voor jouw antwoord.