wat is de Engelse vertaling van het spreekwoord : wat vandaag niet lukt, lukt morgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.1K

Antwoorden (7)

What you don't succeed today, will succeed tomorrow.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
what does not work today, tomorrow succeed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Dat is wel een hele letterlijke vertaling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef zelf ook antwoord dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
translate.google.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ferdieg: Het is niet de bedoeling dat je slechts Google Translate gebruikt. Je moet wel een beetje weten waar 't over gaat, als je antwoord geeft. Je moet je antwoord ook motiveren en een bron vermelden waar mogelijk. Misschien even de richtlijnen lezen: http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
What doesn't work today, will work tomorrow.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
There's always tomorrow!

Toegevoegd na 14 uur:
Today's failure, is tomorrow's succes!

Toegevoegd na 14 uur:
Today's failure will be tomorrow's succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is geen letterlijke vertaling, maar wordt zeer veel gebruikt en dekt de lading.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn Engels feeling is niet zo goed maar zegt me dat 'a tomorrow' beter klinkt. (er is altijd nog een morgen). Geen -.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima vertaling Freek! + Laat de rest maar zeuren en je minnen geven terwijl ze d'r zelf geen verstand van hebben...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"There's always tomorrow" was overigens ook 't eerste wat bij mij opkwam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
There’s always tomorrow! dacht ik ook
binnenkort mag ik +sen uitdelen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord. Als je een letterlijke vertaling geeft dan heb je weinig taalgevoel.
Er is een citaat van Helen Keller wat hier precies op van toepassing is: "Do not think of today's failures, but of the success that may come tomorrow".
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima! +
what does not work today succeed tomorrow
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet 't wel zelf weten, niet Google Translate gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook zelf vertaald!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie het, Google draait de laatste 2 woordjes om. Toch blijft 't een bijster slechte vertaling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik heb wel eens bijsterder slecht engels gezien. Voor een eigen vertaling best wel leuk, een woordje of letter daargelaten. Ik vind de combi van doesn't work en succeed wel aardig.
Try again!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkwoord is niet eens correct vervoegd, er ontbreekt nog een werkwoord aan het gezegde, de interpunctie ontbreekt, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Quite. Beginnersfouten. En alle begin is moeilijk. It is best to learn as we go, not go as we have learned
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De belangrijkste GV-beginnersfout is dat men antwoord geeft, terwijl men het antwoord niet weet, of in elk geval van zichzelf weet dat men eigenlijk onvoldoende kennis van zaken heeft. In dergelijke gevallen moet je niet antwoorden, vandaar ook mijn eerste reactie. Zie de richtlijnen:
http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind daar:
"Goeie Vraag is een vraag & antwoordplatform en heeft het doel om kennis te vermeerderen en te delen. Dat gebeurt door het stellen van vragen en het geven van antwoorden."
Verder niet veel over niet mogen proberen. Dus ik mik op het vermeerderen en delen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is net zoiets als dubbel antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal zelf maar wat invullen op 't stippellijntje dan. "Bedankt jullie alle bij" Graag gedaan hoor! Geen dank!
Better luck next time.