Hoe zeg je in het Papiamento: "Ik ben zo gezond als een vis." ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.2K

Het beste antwoord

letterlijk woord voor woord vertaald:
Mi ta djis salú si un piská

Ik weet dus niet of de grammatica etc klopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

"Ami ta salú ban un piska" komt eruit als ik het via http://www.donamaro.nl/papiamentu/?pAction=tradusi laat vertalen.
Amadea
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Graag wil ik weten wat de reden is dat het eerste antwoord goedgekeurd wordt en het mijne afgekeurd. Wat maakt het verschil?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm geen idee, jij hebt zo te zien de zin in 1x vertaald. Daarom zou ik in eerste instantie gokken dat jouw vertaling grammaticaal beter in elkaar zit.
Echter vertaald die site enkel Engels-Papiaments, wat betekend dat je het volgende doet NL-->ENG-->PAP dit kan dan weer complicaties opleveren.. PS: die min is niet van mij