Heb je een benaming in het Engels voor iemand die soms naar dezelfde televisieserie kijkt, maar het niet echt volgt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Als je het Nederlandse woord weet, komt er vast wel iemand met een vertaling.
Ik zou gokken op 'gelegenheidskijker / occasional viewer'

Ik betwijfel echter of er een officiële term voor is, evenmin als het Nederlands. Zelfs voor een vaste kijker / volger is bij mijn weten niet echt een officiële term die de lading dekt.

Toegevoegd na 57 seconden:
Als in : I don't really watch every episode ; I'm more of an occasional viewer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

unregularly watcher?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou het irregular moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke,dat bedoel ik maar kwam even niet op het woord omdat ik nederlander ben;-)
Ocassional watcher (?)

Voor weer iemand reageert, het vraagteken betekent niet dat dit een vraag is

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij nader inzien: Ocassional Viewer